torsdag 3 mars 2011

Projekt på gång ..

Om det finns någon människa som kikar in här fortfarande så får jag tacka för uthålligheten. Jag har inte lagt ner bloggandet men ibland tappar man liksom inspirationen eller lusten för att skriva. Den håller nu på att komma tillbaka känner jag.

Dem senaste veckorna har varit intensiva. Jag har fått mer ansvar på jobbet och det tar tid. Samtidigt har vi beställt ett nytt kök som kommer i början på maj och det har varit mycket funderande kring material, färger, bänkskiveprover och hit och dit. Jag har haft ångest! Herregud vad mycket pengar, detta måste ju bara bli bra. Jag har suttit uppe på nätterna och googlat vita kök! Ska bli så spännade och se hur det blir när det är färdigt.

Jag har hunnit varit i fjällen på en tjejhelg och vi har renoverat Oscars rum. Dessutom går jag sedan några veckor tillbaka på strikt diet och det ger faktiskt resultat på vikten, men det är påfrestande och man måste hela tiden planera för att inte falla för frestelsen att bara stoppa i sig nåt. Mycket är på gång och jag ska berätta mer framöver och visa bilder.

Så snart så kanske jag har lite roligt att visa upp. Kram så länge <3

4 kommentarer:

  1. Jag har din blogg i min lista på min blogg så jag ser så fort du har uppdaterat ;) Känner också att jag varit dålig på uppdatering nu, det hinns inte med som sagt. Men visst, det är väl ok att man inte har så mycket energi till övers när man jobbar heltid, pluggar tre komvux-kurser, har en tvååring hemma och en liten i magen :P Men läsa bloggar hinner jag iaf :)

    SvaraRadera
  2. Men grattis!! Inte visste jag att du var gravid igen, så roligt!! Mår du bra? Hur långt gången är du? Så himla roligt.
    Jag förstår att bloggandet inte hinns med. Jag tycker du gör det superbra som både jobbar och pluggar samtidigt. Jag läser också din blogg, alltid kul att följa vad som händer runt Sophia. /Kram uwis

    SvaraRadera
  3. Roligt att du börjar blogga igen.Du är duktig med dieten,du klarar det är jag helt säker på.
    Ha en trevlig helg önskar
    svärmor

    SvaraRadera
  4. Tack ;) Jo jag mår bra, är i v.11... var det så här segt förra gången? :P Vill att allt ska hända NU, vill ha mage och känna sparkar NU, känns som att det inte händer nånting. Men jag får vara nöjd med minimalt illamående och bara lite trött i kroppen, får väl se om jag får ha kvar den turen :)

    SvaraRadera