fredag 26 november 2010

Nu är det fredagsmys...

Ute yr snön, det är mörkt, kallt och vintrigt. Vi passade på att beställa hem lite kinamat som vi strax ska äta och sedan blir det nog att prova den här:

Guldig och fin flaska och med smak av saffran som jag älskar.

Har tänt massor av ljus också (man kan aldrig ha för många). Måste bara få visa mitt fina plåthjärta som jag köpte för ett tag sedan. Gillar det verkligen och så kan man ha ljus i det :) 


I övrigt är det julpyntat här hemma inför advent. Det känns riktigt skönt att ha det gjort så att jag slipper göra det i helgen...


Nu är jag dessutom ledig i fyra dagar. Ska passa på att köpa julklappar, besöka dottern på skolan och kanske baka lite om känner för det. Ha en underbar 1:a advent kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar