lördag 23 oktober 2010

Tummen upp för idag!

Jag har haft en sådan härlig dag. Jag vaknade i morse pigg och utvilad och utanför fönstret sken solen och en härlig vit matta av snö kunde jag skåda från köksfönstret.

Min mamma och min dotter skulle gå glasögonmodeller för Synsam på Ume Fashion Week så vi åkte ner på stan och nog blir man alltid lite stolt över att se sin dotter på röda mattan :)

När vi kom hem så kom finaste morbror Glenn och hans Marianne på besök. Med sig hade hon stickat vantar till alla barnen. Så otroligt fina och jag blir full av beundran eftersom jag är totalt värdelös på allt vad handarbete heter.  

Kvällen avslutades med ett glas vin och en god middag som maken hade lagat.
Man kan inte annat än känna sig nöjd över dagen!

Kram kram!

1 kommentar:

  1. Vad kul att få se bilder på när Ida (och mormor)gick modell eftersom jag tyvärr missade liveframträdandet.

    Kram till dig!

    SvaraRadera