tisdag 21 december 2010

Vinster, bio och mannens säkra period.

Tjohoo, jag är såå glad. Jag var med i en tävling där man skulle fota något man villa ha i en galleria. Jag fotade att jag skulle vilja ha en extra handkontroll till vårt Wii så att barnen kan spela tillsammans. En sådan kostar ca 700 kronor och vet ni vad... jag vann! :) Jag är så glad för vi hade ändå tänkt att köpa en. Jag som aldrig vinner något.

Men ni får vara lite tysta för jag ska slå in den till barnen i julklapp så ni som känner mina barn får inte yppa ett ord.

I övrigt så går tiden rasande fort just nu. Tänk att det snart är jul! Jag jobbar i morgon men är ledig på torsdag. Känns otroligt skönt.

I går var jag och två kompisar och såg på Svinalängorna  mer om filmen kan du se här. En otroligt välgjord film med fantastiska skådespelare. Men oj så tragiskt. Vi tre tjejer satt och snyftade halva filmen då den handlar om missbruk. Så gå gärna och se dem men ta med mycket papper att torka tårarna med.

Och apropå hemskheter..

Visste ni föressten att vi inte kan räkna med något sex mellan jul och nyår.
Det är visst mannens säkra period.
För då står staken i fönstret, kulorna hänger i julgranen, skinkan är på bordet och pungen är tom... :)

Jaha, då vet vi vad vi har att förvänta oss :)

Ha det gött! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar